سرقت از خوابگاه دختران با ترفند آب‌میوه نذری

زن جوانی که به عنوان مهمان وارد یک خوابگاه خودگردان شده بود، پس از سرقت اموال چهار تن از ساکنان یک اتاق شش ‌نفره به ارزش حدود پنج میلیون تومان، متواری شد.



 ایسنا نوشت:

چهار تن از دانشجویان یک خوابگاه خودگردان در تهران صبح روز شنبه 12 دی‌ ماه امسال متوجه سرقت اموالشان از جمله یک دستگاه لپ‌تاپ، یک کیف زنانه، یک سکه بهار آزادی، 100 هزار تومان وجه نقد، کارت عابربانک، یک دستگاه فلش و مدارک شناسایی خود شدند. این در حالی بود که کیف‌زنانه به سرقت رفته حاوی یک چک حامل به مبلغ دو میلیون تومان، دو دوربین عکاسی و مقداری طلا همچنین یک کارت عابربانک حاوی 600 هزار تومان پول بود که مالباخته پس از مراجعه به بانک متوجه شده که موجودی حساب وی به حساب دیگری منتقل شده است. 

مالباختگان درباره جزییات این حادثه اظهار کردند که چند ماه پیش زن جوانی که خود را «نگار» معرفی کرده بود، به عنوان میهمان وارد اتاق آن‌ها شد و پس از ترک خوابگاه، دو روز پیش از حادثه مجددا به اتاق آن‌ها مراجعه کرد. وی به اعضای اتاق اظهار کرد که دو سال است ازدواج کرده و شوهرش به نام «علی» یک باستان‌شناس بوده و بیماری کلیه دارد که چند وقت پیش یک کلیه به او پیوند زدند، اما شوهرش عمل کلیه را پس زده و هم اکنون در بیمارستان میلاد بستری است.

بنا به گفته مالباختگان، حدود ساعت 11 شب حادثه «نگار» به بهانه گرفتن پول از یکی از آشنایان همسرش، به بیرون خوابگاه رفت و زمانی که بازگشت، یک پارچ آب‌میوه که عنوان می‌کرد نذری است را به همراه داشت. «نگار» با طرح این موضوع که برای سلامتی شوهرش این آب‌میوه را نذر امام رضا (ع)کرده است، آب‌میوه را که تلخ مزه بود را به اعضای اتاق تعارف کرد و زمانی که آن‌ها علت تلخی آب‌میوه را جویا ‌شدند، وی عنوان کرد که تلخی آن به دلیل مزه گریپ‌فروت است.

 اعضای اتاق پس از خوردن آب‌میوه بیهوش شدند و زمانی که به هوش آمدند متوجه سرقت اموال خود توسط «نگار» که متواری شده بود، شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. همچنین برخی از اعضای واحدهای دیگر این خوابگاه «نگار» را در شب حادثه مشاهده کرده بودند که در حال ریختن موادی در داخل پارچ آبمیوه بوده، زمانی که آن‌ها جویای ماده موردنظر شده بودند، وی عنوان کرد که به خاطر تلخ بودن آب‌میوه، شکر به داخل آن اضافه می‌کند.

پرونده این سرقت از سوی پلیس آگاهی در دست بررسی است و پس از گذشته یک‌ هفته از وقوع این سرقت، متهم اصلی پرونده همچنان فراری است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد